Promena za Nastasju

01. dec 2017. - 21. dec 2017.


Pozivamo sve sugrađane da se pridruže humanitarnoj akciji sakupljanja sredstava za našu sugrađanku, prijateljicu, sportistkinju, majku i velikog borca Nastasju Nedimović koja boluje od teške bolesti.

Dragi ljudi, reditelji i glumci Pozorišta Promena sa Akademije umetnosti u Novom Sadu spremni su da pomognu tako što će u toku decembra odigrati 5 odličnih predstava, a sav prihod od ulaznica biće uplaćen na Nastasjin račun. Predstave će se održati u periodu od 1. do 9. decembra, kao i 21. decembra, na scenama Srpskog narodnog pozorišta (scena Pera Dobrinović i Kamerna scena) kao i na sceni Pozorišta Promena na Akademiji umetnosti. Cena ulaznice je 300 dinara. Vidimo se!

Program

1.12. scena Pera Dobrinović, SNP 19:30h

ELING I KJEL BJARNE

režija: David Alić

Eling već trideset godina harmonično živi sa svojom majkom, bez potrebe za spoljašnjim svetom. Ali jednog dana ona umire, Eling se zaključava u ormar, i odvode ga u ustanovu za duševno obolele. Tamo ga dočekuje novi sustanar, Kjel Bjarne. Čovek koji jako voli žene, ali mu s njima ne polazi za rukom. Jednu je zaprosio, skinuvši pantalone pred njom, i tako dospeo u ustanovu. Uprkos razlikama, njih dvojica sklapaju prijateljstvo i, nakon dve godine dolaze na red za probu samostalnog života u državnom stanu u centru Osla, pod nadzorom socijalnog radnika Franka Aslija. Tamo im sledi pregršt izazova stvarnog sveta… 

7.12. Kamerna scena, SNP 20:30h

RUČNI RAD ILI TAJNA JEDNOG PISMA

režija: Nikola Končarević

O predstavi: Krimi crna komedija o ljubavi i tri žene. Prvoj ženi potrebna je mušterija za ilegalni posao kojim se bavi. Drugoj ženi potrebne su usluge prve zbog problema sa mužem. Trećoj ženi potreban je muškarac, i to baš onaj koji je problem drugoj. 

8.12. scena Pera Dobrinović, SNP 19:30h

6 LICA TRAŽI PISCA 

režija: David Alić

Predstava je nagrađivana na internacionalnom festivalu alternativnog pozorišta u Sečnju za kolektivnu glumačku igru i Nagrada za najboljeg glumca festivala – Dušan Mamula na Drugom jesenjem pozorišnom festivalu na Mećavniku. 

9.12. scena Pozorišta Promena, Akademija umetnosti 20:00h

PUTUJUĆE POZORIŠTE ŠOPALOVIĆ

režija: Jasna Đuričić

Kao sve dobre drame, Putujuće pozorište Šopalović počinje više nego jednostavno. Jednog letnjeg dana u Užice dolazi pozorišna trupa koja se sprema da igra Šilerove Razbojnike. Nasred Rakijske pijace oni izvode jednu scenu iz komada kojom bi hteli da izazovu interesovanje za svoju predstavu. Nažalost, trenutak koji su izabrali ne može biti nepogodniji: jedna je od prvih akcija okupacije, počela su vešanja i streljanja, grad je pun izbeglica iz Bosne koje su se spasile od ustaša, a pozorište i gluma u svesti običnih građana provincijskog gradića još uvek su nešto ne sasvim dolično i u mirna, a kamoli ratna vremena. U takvoj atmosferi melodrmaska scena iz Razbojnika deluje krajnje neprikladno, i revoltirani građani ne štede reči pogrde za glumce što su došli da igraju svoju predstavu ne videći i ne obazirući se na njihove nevolje... 

21.12. Kamerna scena, SNP 20:30

DOK ČEKAMO GODOA

režija: Vukašin Ranđelović

Jedan od najznačajnijih dramskih tekstova 20. veka, tragikomedija u dva čina, koju je Samjuel Beket napisao 1949, a prvi put je postavljena 1953. u Teatru Babilon u Parizu. Zbog svoje filozofske sadržine, mnogi ovo delo nazivaju misterijom koja je zamotana u enigmu. Radnja se odvija na seoskom drumu, kraj drveta, gde dva glavna lika Vladimir i Estragon čekaju Godoa. Stavljeni u situaciju na koju ne mogu da utiču, Vladimir i Estragon pokušavaju da prekrate vreme radnjama koje im na prvi pogled izgledaju razumne. Dok čekaju Godoa, oni upoznaju i misterioznog putnika Poca i njegovog slugu Srećka. U književnoj kritici ovo delo je tumačeno kao mračna alegorija čovekove potrage za smislom. Da li je ovo tumačenje tačno i da li je ta potraga za smislom stvarno toliko mračna ili je samo sastavni deo života, da li će ovoga puta Godo doći ili ne, ostaje da otkrijemo zajedno. Predstava je nastala kao master rad Peđe Marjanovića na Akademiji umetnosti u Novom Sadu.