Ulogujte se da dodate predstavu u listu zelja

Inner lights - Unutrašnja svetla


Predstava trenutno nije na repertoaru
0.0

Broj ocena: 0;




Inner lights - Unutrašnja svetla

Pisac: Vladislav Nešić, Režija: Vladislav Nešić

Igraju:

Ada Vera Petković
Dragan Dželetović
Dunja Petković
Filip Bančov
Ivona Mitić
Katarina Pendić
Pavle Šakić
Milana Matejić
Teodora Matović
Marija Nenadov

Asistent režije: Katarina Pendić, Saradnici na scenariju: Danijela Stojković, glumica (NIT) i Mina Sablić, dramaturg (BAZAART), Predstava inspirisana tekstovima: Slobodana Stankovića, Mare Ožegović, Miloša Pržića, Marka Cvetkovića, Danijele Stojković, Autor monologa: Slobodan Stanković, Harmonika: Miloš Pržić, Dizajn zvuka: Ljuba Ninković, Tehničar tona: Jakov Jovanović, Specijalni gosti: Crkveni hor „Sloga” (SD), hor Equilibrium (BG), Dizajn propagandnog materijala: Milica Tasić



Iz nas će možda jednom isijati unutrašnje svetlo, a tada nam druga svetla neće biti potrebna. (J. V. Gete)

Da li možemo da doživimo pozorište bez čula vida? Nesvakidašnji koncept „Unutrašnjih svetala“ uskraćuje ovo čulo, a publika scene „posmatra“ koristeći sve ostale opažaje. Svi u publici nose poveze preko očiju, čime su svi izjednačeni i stavljeni u položaj slepih i slabovidih osoba.

Kao medij, pozorište se u velikoj meri oslanja na sva naša čula. Putem njih gledalac prima različite poruke i signale sa scene, a glumci nastoje da stvore emociju koja će premostiti jaz između imaginarnog sveta scene i onog realnog koji se nalazi na „sigurnoj“ distanci, među središtima publike. Predstava „Unutrašnja svetla“ ruši nekoliko standarda. Posmatrač postaje deo scene i aktivan je učesnik svega što se odvija na njoj. Posmatrač postaje glavni glumac u predstavi koja se odvija oko njega i „samo“ za njega. Pored ove barijere, ruši se još jedna bitna teatarska dogma. Posmatrač koristi sva čula sem jednog, čula vida. „Unutrašnja svetla“ pretvaraju ovaj „hendikep“ u prednost, a posmatrač predstavu „posmatra“ kroz sva ostala čula. Ovu izuzetno interaktivnu predstavu potpisuje Vladislav Nešić, koji kroz rad sa slepim osobama došao do materijala koji se pretvorio u eksperimentalno putovanje na sceni.