Tajni dnevnik Adrijana Mola

Pozorište Boško Buha | Predstava za decu
Ulogujte se da dodate predstavu u listu zelja
0.0

Broj ocena: 0;

Tajni dnevnik Adrijana Mola

Premijera: 24. Sep 2023.
Pisac: Sju Taunzend, u dramatizaciji Milene Depolo, Režija: Tatjana Mandić Rigonat

Igraju:

ADRIJAN MOL - Mladen Lero
POLIN MOL - Andrijana Oliverić
DžORDž MOL - Stefan Bundalo
PANDORA - Anja Pavićević
NAJDžEL - Andrej Nježić
BERI KENT - Relja Janković
BAKA MOL - Katarina Gojković
LUKAS / SKRATON - Uroš Jovčić
BERT BAKSTER - Zoran Cvijanović

Adaptacija: Tatjana Mandić Rigonat, Scenograf: Vesna Popović, Kostimograf: Ivana Vasić, Kompozitor: Irena Popović, Scenski pokret: Anđelija Todorović, Scenski govor: Dr Ljiljana Mrkić Popović, Dizajn svetla: Srđan Cvetković, Organizator: Tatjana Perović, Asistent kostimografa: Maša Ćešić, Asistent organizatora: Milica Cvetković



Iako je Sju Tausend napisala čak osam romana o Adrijanu Molu, koji ga prate od 13 ¾ do 46. godine, u sećanjima svetske čitalačke publike ostaće najupečatljivija njegova razmišljanja i problemi iz tinejdžerskog uzrasta. Objavljen 1982, “Tajni dnevnik Adriana Mola (13 ¾ god.)” bio je najčitanija knjiga engleskog govornog područja osamdeseth i devedesetih godina - generacije tinejdžera su odrastale uz njega, identifikovale se, smejale i patile zajedno sa njim.

“Tajni dnevnik Adrijana Mola (13 ¾ god.)” je dnevnička proza koja, na urnebesno zabavan način, prikazuje život pubertetlije-intelektualca, koji je često mnogo smešniji čitaocu nego glavnom liku. Iako je priča smeštena u osamdesete godine prošlog veka, u Veliku Britaniju u vreme vladavine Margaret Tačer, Adrijanovi problemi su univerzalni i vremenski i prostorno. On raste u disfunkcionalnoj porodici, preživljava razvod roditelja i odlazak majke iz porodičnog doma, trpi vršanjačko nasilje, otac mu ostaje bez posla, preživljava patnju i sreću koju donosi prvo veliko zaljubljivanje. 

Predstava Pozorišta “Boško Buha” nastaje sa željom da se i nove generacije upoznaju sa ovim neodoljivim junakom, glasom mladih, i zajedno sa njim postave neka važna pitanja o odrastanju. U predstavi je zadržan dnevnički – ispovedni ton, pa tako Adrijan sa publikom deli svoja najintimnija razmišljanja, vodeći je kroz burne događaje iz svog života kojim defiluju uvnuti likovi vršanjaka, roditelja, komšija, nastavnika, pa je rediteljka Tatjana Mandić Rigonat stilski odredila ovu predstavu kao polifonu monodramu.