Vesela udovica

Ulogujte se da dodate predstavu u listu zelja
0.0

Broj ocena: 0;

Vesela udovica

Premijera: 13. feb 2020.
Režija: Robert Bošković

Igraju:

Udovica Hana Glavari: Branislava Podrumac / Mirjana Matić
Grof Danilo Danilović, sekretar ambasade: Vasa Stajkić / Dimitrije Cincar Kostić
Baron Mirko Zeta, ambasador Montenegr: Žarko Stepanov / Miloš Đorđević
Valensien, ambasadorova žena: Mina Gligorić / Nevena Đoković
Kamil de Rosiljon: Marko Živković 
Njegoš: Đorđe Stojković
Kromov, savetnik ambasade: Ljubomir Popović
Olga, Kromova žena: Anja Orelj
Bogdanović, konzul: Predrag Miletić
Silvien, Bogdanovićeva žena: Mirjana Stojanović
Konzul Prištić: Vladimir Bulatović
Praskovia, Prištićeva žena: Milena Moravčević
Raul de St. Brioš, francuski diplomata: Arsenije Tubić
Vikomt Kaskada, francuski diplomata: Milan Tubić

Kompozitor: Franz Lehar, Libreto: Viktor Leon i Leon Stein, Dirigent: Vesna Šouc Tričković, Dramaturg, prevod i adaptacija: Igor Weidlich, Scenograf: Vesna Režić, Kostimograf: Duška Nešić, Koreograf: Milica Cerović, 3D mapping, hologrami i projekcije: Ivan Lušičić, Dizajn svetla: Ivan Lušičić, Prepev stihova: Vesna Šouc Tričković, Tadija Miletić, Gavrilo Rabrenović, Igor Weidlich



U godini kada se navršava 150 godina od rođenja Franca Lehara, Opera i teatar Madlenianum postavlja na scenu njegovu najpoznatiju operetu Vesela udovica. Poslednji put Vesela udovica igrala se u Beogradu 1979, a pre toga 1965. godine.

Komična priča o bogatoj udovici Hani Glavari i pokušajima njenih zemljaka da joj nađu novog supruga, ali takvog da njeno nasleđeno bogatstvo ostane u kneževini Montenegro postala je omiljena širom sveta. 

U prvih 60 godina izvođenja postavljena je na scenu oko 500.000 puta. Ni jedna druga predstava ili mjuzikl sve do 1960-ih nije uživao takav međunarodni komercijalni uspeh. Zato i nije čudo što je nazivaju kraljicom operete.

Zadržavajući šarm originalne priče, ova verzija dodatno se poigrava savremenom dinamikom pozorišnog pripovedanja, donosi nove scene i pojačava kabaretski ugođaj, ostavljajući pritom delo pogodnim za sve generacije željne smeha, dobre muzike i plesa, pa i pozorišnog zadovoljstva.